همنوایی شبانه

جایی که توش می نویسم تا یادم نره چی فکر می کردم.

همنوایی شبانه

جایی که توش می نویسم تا یادم نره چی فکر می کردم.

این یکی هم نشد!!! :(

گاهی اوقات توی زندگی شرایطی برای آدم پیش میاد که هرچه میکنه...هیچ پیشرفتی براش حاصل نمیشه!!!!
تا حالا دیده بودین که کسی از یه دانشگاه خارجی پذیرش بگیره و حتی سفارت هم بره و وقتی که منتظر جواب سفارت هست خبر برسه که استادی که این شخص رو پذیرش کرده، ناگهان بازنشسته شده و دیگه نمی تونه اون رو بگیره!!!!؟؟؟
خب...این دقیقا اتفاقی هست که امروز برای من افتاد!!!.... این دومین باره که برنامه ی من با یه استاد، به همین راحتی و به همین مسخرگی به هم میخوره!!... و دیگه اصلا حال و حوصله ای برای تلاش دوباره برام نمونده :(
...
واقعا اگه قراره زندگی من با این بدشانسی ها بره جلو.. ببین تا آخرش چه بلاهایی قراره سرم بیاد!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد